Online csoportos edzés

Edz kényelmesen az otthonodból

Ha jobban szeretnél a saját otthonodban edzeni, megspórolva ezzel az időd, valamint az edzőtermek és az üzemanyag árát, akkor várlak szeretettel minden héten kedden 18 órától egy 60 perces, egész testet átmozgató online edzésre. Az edzések itt is változatosak, semmilyen különleges eszközre nincs szükség hozzá. Az edzések korlátolt ideig visszanézhetők, szóval ha nem tudsz jelen lenni a megadott időpontban, utólag is megcsinálhatod.

Ha a héten többször szeretnél online edzeni és többféle edzést kipróbálnál, akkor figyelmedbe ajánlom a My Time Klubot, aminek a videótárában különböző zsírégető, alakformáló, intervall, korrekciós, köredzések és jóga közül válogathatsz. Az órarenden kívül kihívások, és különböző edzéstervek várnak rád, valamint heti mintaétrend és lélekfitness anyagok, amelyek segítik, hogy jobban megismerd magad.

My Time Klub >>

Vélemények az online edzéseimről és a My Time Klubról:

“Mikor egy éve elkezdődött a bezárási mizéria, nagyon megijedtem, hogy vége a mozgásomnak, amire végre gyerek mellett rávettem magam. Heti 1 alkalom sokat segített a közérzetemen is és az állóképességemen is. Szóval mikor be kellett zárni a termet féltem, hogy itt volt vége! De aztán előrukkoltál a megoldással, ami heti online edzés illetve az új weboldaladat is megosztottad velünk. Nagyon megörültem neki, mert így tudtam, hogy nincs vége a mozgásnak. Vannak külön rövid videók amik nekem és szerintem sok időhiányos embernek sokat jelent 🙂 Rá is veszem magam kevés idő mellett ugyan de a mozgásra. Nagyon változatos kihívásokat is hozol időközönként, ami feldobja az egészet. Ami még külön szuper, hogy nem csak mozgással kapcsolatos dolgokat osztasz meg ezekben a csoportokban, hanem az étkezéssel kapcsolatban is nagyon hasznos és egészséges dolgokat és az életmódunkkal kapcsolatban is ha változtatni szeretnénk akkor te megadod az esélyt rá. Nagyon komplex, amit létrehoztál, amiért külön gratulálok neked. Köszönöm szépen, hogy a csapat részese lehetek! PUSZIIII” Kata

„Lassan egy hónap letelik, azt mindenképp elmondhatom, hogy mióta elkezdtük (előtte csekély mozgás) energikusabbnak, kevésbé fáradékonynak érzem magam!
Mindezek mellett azonban súlyra nem ment lejjebb a mérleg, igaz, nem is ez a célom, mivel kis izomfelvitel miatt kezdtem bele.
Étkezés szempontjából párommal már eddig is az egészséges, kevés kalóriás vonalat erősítettük, de mostantól tervezek váltani és tényleg követni a meghatározott, kiírt étkezést. Biztos vagyok benne, hogy így még hatékonyabb lesz a program!
Egyébként jól érzem magam, jók az edzések, szóval áldom a napot, mikor rávettem magam a jelentkezésre! 🙂 Ma tali!” R.

„A gyakorlatok és izomlázam volt utána, aztán a 4. edzés után már nem annyira és egyre könnyebben mennek a gyakorlatok is. Nekem nagyon tetszik ahogyan összeállítod az edzéseket, mindig változatos. A végén a nyújtásokat is most már sokkal könnyebben megcsinálom, kezdek rugalmas lenni 😊. Nekem azok a feladatok nehezebbek ahol nyújtott kézzel kell megtartani magam, a bal csuklóm olyankor fájni szokott és nem mindig tudom megcsinálni, de már javul az is.
Az étrendet 100%-ban nem mindig tudom követni de amit az első héten elküldtél útmutatót akkor az alapján eszek. A nasikat, cukros édességeket, pék árukat, fehér kenyeret sikerült elhagynom és ezért büszke is vagyok magamra és a Férjem is az.
Már sikerült 4 kilót leadnom és a ruháimon is észreveszem, hogy alakulok. Sokkal jobban érzem magam, jobb a közérzetem és fittebb vagyok (pl.: ha reggel futnom kell a buszra akkor az nem fáraszt le annyira, mint korábban)
Nagyon örülök, hogy Te vagy az edzőnk és segítesz nekünk 😊” Üdv, Gyöngyi.

Legújabb szakmai cikkek: