Személyi edzés

Hogy mi kell ahhoz, hogy változatni tudj az életmódodon?

Részedről elkötelezettség és kitartás, amihez én szakszerű útmutatást, valamint motivációt adok.

Tegyünk együtt az álmaidért, bármi is legyen az:

  • akár, hogy beleférj a régi farmeredbe, vagy a vadiúj fürdőruhádban is magabiztosan érezd magad
  • akár, hogy lihegés nélkül tudj felfutni a 4. emeletre, vagy a gyerek után
  • akár, hogy megszűnjön a régóta fennálló ízületi, vagy gerincproblémád
  • akár egy futóverseny, vagy bármely más célkitűzés

Személyre szabottan, célodnak megfelelően, együtt a célod eléréséért! Folyamatos kontrollal, étkezési tervvel. A fokozatosság elvét betartva. Akkor is, ha még sosem edzettél, vagy már évek óta nem edzettél, lépésről-lépésre haladunk az edzettségi szintednek és a célodnak megfelelően! Benne vagy?

A személyi edzés menete:

#1 A telefonos egyeztetés után az első lépés egy személyes konzultáció.

#2 A konzultációt egy kliensinterjúval kezdjük, ahol elsőként megállapítjuk, hogy hol tartasz most, honnan indulunk, kitűzzük közösen a rövid és hosszú távú célokat, megbeszéljük, hogy mennyi időt adunk a célod elérésére, és mik azok a lépések, amelyeket meg kell tenned. Átbeszéljük mennyit energiát kell belefektetni a munkába, valamint kiderítjük az idáig elkövetett hibákat is. Ezután átbeszéljük a jelenlegi egészségügyi állapotod, betegségeid, ízületi és más problémáid.

#3 Ezután következik az állapotfelmérés testzsírszázalék méréssel, BSWOT analízissel.

A B-SWOT mozgásminta szűrésnek célja, hogy egyszerű mozgásos teszteket elvégezve, képet kapjunk aszimmetriákról, rosszul rögzült mozgásmintákról, ezáltal kialakult kompenzációkról, amelyek későbbi sérülések kockázatait hordozzák magukban. Ha szükséges az első pár alkalommal csak korrekciós gyakorlatokat végzünk, amelyek segítenek az aszimmetriák megszüntetésében, helyes mozgásminta kialakításában és csökkentik a sérülések kockázatát.

#4 Az állapotot felmérés után a te személyedre szabva, a te célodnak megfelelően elkészítem az edzéstervedet. Emellett csak olyan gyakorlatokat írok bele az edzéstervedbe, ami a te edzettségi szintednek megfelelő, gerincbarát, preventív és a fejlődésed szolgálja. Az edzések 60 percesek, és mindegyikről külön edzéstervet írok, hogy visszanézhető és visszamérhető legyen a változás.

#5 Házi feladatként 2 napos étkezési naplót szoktam még kérni, amit kiértékelek és ez segít még tisztábban látni a hibákat. Ezután a következő alkalomkor átbeszéljük a táplálkozási irányelveket, és kapsz egy mintaétrendet, amit ha betartasz, még eredményesebb változást tudsz elérni.

#6 Az edzésmunka mellett nagyon fontos, hogy számszerűen is visszajelzést kapjunk a változásokról, ezért rendszeresen csinálunk egy visszamérést, hogy kézzel fogható legyen az eredmény. Lássuk, hogy mennyit fejlődtél nemcsak külsőben, hanem az edzésmunkában, állóképességben is.

#7 Az edzéseken 100%os figyelemmel követem a munkád, megtanítom a gyakorlatok helyes kivitelezését, folyamatosan javítom a hibákat, ezzel is növelve az edzés hatékonyságát. Emellett folyamatos motiváció, és jó hangulat várható.

100% FIGYELEMMEL, A KÖZÉPPONTBAN CSAK TE ÁLLSZ!
Kérj időpontot személyes konzultációra!

Páros edzés
Ha együtt szeretnél edzeni barátoddal, barátnőddel, esetleg egyik családtagoddal, akkor is keressetek bátran, jó kis közös program lesz. Egymást motiválva, segítve könnyebb lesz elindulni az úton!

Ők már jártak nálam:

Olvasd el azoknak a véleményét akik már jártak nálam.

Függőség- Chill & Chili Életmódváltás
Erika sikertörténete

“Szeretném megköszönni, hogy segítettél abban, hogy megtanuljam, hogy hogyan kell egészségesen étkezni úgy, hogy közben ízlik, amit eszek és még fogyok is 6 hét alatt mínusz 7 kilogramm…”

tovább >>
Reni sikertörténete

“4 hét – 4,8 kg⁣ – A négy hetes programról szeretnék visszajelezni.⁣
Milyen “véletlen” hogy az indulás előtt pár nappal ismertelek meg….”

tovább >>
Kata sikere

“Köszönöm annak, aki felnyitotta a szemem, hogy több időt fordítsak magamra, köszönöm azoknak, akik ösztönöztek és motiváltak és segítettek bármilyen formában  nem koplaltam…”

tovább >>

Szeretnéd te is formába hozni magad?